BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday 19 May 2011

Online SLR Simulator..

balik je dr kelas Industrial Process Control ptg td,,hujan turun mencurah2..fuh!!abis basah kuyup aku..so sampai je kat bilik,,aku pun bukak lah laptop semetara nk kering kan badan..godek punye godek dlm google,,aku terjumpa 1 tools yg agak best untuk aku share dgn korang semua..nak taw apa dia tools yg aku maksudkan??

har!!ni lah tools yg aku nak share dgn korang yang teringin nak belaja mcm mana nak guna DSLR tp belum mampu untuk memilikinya..gambar dkt bwh ni adalah Online SLR Simulator..so kat sini korang yang baru nak gunakan Manual Setting ataupun yang belum memiliki DSLR boleh belajar  function aperture,,focal,,ISO,,shutter speed & mcm2 lagi dgn lebih detail..



so kat sini aku sertakan sekali link utk simulator ni _http://camerasim.com/camera-simulator.html..so ape lagi,,selamat mencuba..=)

0 comments:

Powered By Blogger